Smart Education Induction Camp IV (SEIC 4)

20 November 2009

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Alhamdulillah, saya dalam proses menyudahkan kerja-kerja Pra Penjana. program tahunan yang diadakan oleh Purebase Training center, sebuah syarikat motivasi terkenal di perak. Walaupun pada mulanya banyak berlaku masalah, namun, dengan izin Allah, semuanya kembali ok. Segala puji bagiMu ya Allah. Manusia hanya mampu merancang, namun Allah yang Maha Kuasa menentukannya.

Pada program SEIC 3 tahun lepas, saya menjadi urusetia pendaftaran dan juga team Media. Namun begitu, pada program kali ini, saya tidak dapat turut serta disebabkan perlu menguruskan kemasukan ke universiti. Hanya doa yang saya mampu panjatkan agar program ini berjalan dengan baik dan diberikan kekuatan oleh Allah kepada ikhwah-ikhwahku untuk menjayakan program ini. Ameen.

Link ke SEIC III
Link ke Video SEIC III

1 ulasan:

Abu Faruq Al-Iskandari berkata...

akh, tak de artikel fasal Seic yang terbaru..blh bagi gambarnya sekali...

dari ana...
zikri2kem komanden seic 2008.

 
Foto saya
Pemuda Kelantan, Control System Engineer di sebuah Syarikat Minyak dan Gas. seorang musafir mencari bekalan amal untuk meraih Husnul Khatimah, kerana pengakhiran yang baik akan mendapat sesuatu yang baik di sana..hidup untuk mencari keredhaan Allah s.w.t "Tidak aku jadikan jin dan manusia itu melainkan hanyalah untuk beribadah kepadaKu"-51:56

Pengikut

Popular Posts