Baju oh Baju...

25 Mei 2008

Em..
sebenarnya bkn ana nk berniaga baju mcm kat pasar Siti khadijah (kat kelate)..kui3..sebenarnya, ana ditugaskan untuk mendesign baju oleh sahabat ana sebagai sumber ekonomi (maklum la budak U kan)..so ada la beberapa baju yang ana dh designkan..
don't know la wheter beautiful or no mesy or simple..
sebenarnya ni first time design mengdesing baju..(sebelum ni design wallpaper sendiri..edit2 gamabr je)..first start design baju mase nk masuk pertandingan E3Ss..electrical and electronic nyer student society kat UTP neh.. em.. xmenang pon..hehe..tp kata nk bagi sijil..tak bagi2 gak (-_-") ai..lantak la.. erm...design baju ni pon dalam proses agi..(bile la nk print atas baju betol ni-->xsabar plak nk tgk hasil tngan sendiri..hehe..)..mungkin bleh evaluate sendiri kot..kat bawah neh >>>
Bahagian Depan design 1
Bahagian belakang design 1

dah jadi macam blog jual baju pulak..ngeh3 (gelak gaya zubair)

Tiada ulasan:

 
Foto saya
Pemuda Kelantan, Eksekutif IT di sebuah syarikat Oil and Gas. seorang musafir mencari bekalan amal untuk meraih Husnul Khatimah, kerana pengakhiran yang baik akan mendapat sesuatu yang baik di sana..hidup untuk mencari keredhaan Allah s.w.t "Tidak aku jadikan jin dan manusia itu melainkan hanyalah untuk beribadah kepadaKu"-51:56

Pengikut

Popular Posts