Pencerahan 2

29 Mei 2010

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHAN

Assalamualaikum w.b.t
Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ini..
saya tahu, ramai yang singgah utk membaca post 'Slipa Boyo' kerana isu ini amat hangat di facebook dan laman2 blog..sehinggakan traffic blog ini meningkat kira-kira 1000 orang dalam masa 2 hari..
tahniah kepada individu-individu yang cukup prihatin terhadap isu ini. ini menunjukkan bahawa, anda memang benar-benar cintakan Allah..subahanallah, alhamdulillah..

Terima kasih juga kepada mereka-mereka yang memberi komen-komen yang membina..sebenarnya, saya dapat belajar banyak benda daripada anda semua.. cuma, sedikit 'pencerahan' yang ingin saya nyatakan disini. Post berkenaan dengan 'slipa boyo' ini sebenarnya hanyalah pandangan peribadi saya sendiri daripada fakta-fakta serta pengalaman-pengalaman saya yang lepas. saya lebih cenderung untuk mengatakan hal ini tidak benar berdasakan apa yang saya perhatikan. terpulanglah kepada individu untuk mempercayainya atau tidak.. Andai kata ianya benar seperti apa yang didakwa, tunjukkan bukti dan fakta yang membenarkan ianya benar dan kita sama-sama menyebarkannya.. dan dengan itu, saya tidak mahu lagi mengeluarkan sebarang komentar berkenaan isu ini..cukuplah apa yang telah saya tulis dan komen sebelum ini.. Moga kita semua  dipandu oleh Hidayah daripada Allah s.w.t.
wallahualam..

Tiada ulasan:

 
Foto saya
Pemuda Kelantan, Control System Engineer di sebuah Syarikat Minyak dan Gas. seorang musafir mencari bekalan amal untuk meraih Husnul Khatimah, kerana pengakhiran yang baik akan mendapat sesuatu yang baik di sana..hidup untuk mencari keredhaan Allah s.w.t "Tidak aku jadikan jin dan manusia itu melainkan hanyalah untuk beribadah kepadaKu"-51:56

Pengikut

Popular Posts