Coklat Halal (Tasneem Interprise)

12 September 2008



Assalamualikum..

kepada sahabat-sahabat sekalin, izin saya memperkenalkan coklat halal yang dijamin Halal daripada sebuah syarikat (Tasneem Interprise) yang berpusat di Tambun. Marilah kita sama-sama menyokong produk islam yang diyakini tahap kebersihan dan yang paling penting status bahan yang dibuat untuk coklat ini. tidak seperti coklat-coklat yang popular seperti 'Kad-Buri' yang menggunakan bahan-bahan yang shubhat serta Keet-Keat yang diboikot (salah satu anak syarikat yahudi)..



Coklat yang kami jual boleh dijadikan hadiah kepada keluarga dan sahabat handai atau kepada suami atau isteri tercinta (yang dah kawin laa)..



Coklat yang dijual adalah seperti dibawah-->



Dipacking dalam plastik (ada juga yang dipacking dalam balang)
almond yang disalut dengan coklat yang berkualiti, amat enak dimakan, lebih-lebih lagi dijamukan ketika hari raya.
Berat coklat
500 gram (+/-60 biji satu paket) = RM 18.00
ada juga dalam berat 1 KG.
tempahan boleh dibuat kepada
Ikhwan Annas - 0194344922
Abdul Hilmi- 0195237812
untuk pengetahuan, kami sendiri sudah melawat ke kilang pembuatan coklat ini. Dijamin halal dan bersih
p/s: Selepas raya, insyaAllah akan ada banyak lagi jenis. Jadi sila buat tempahan dengan segera kerana stok adalah terhad (untuk jenis ini sahaja)
Bantulah sesama Ummah
Jazakallah kaira Katsira..

Tiada ulasan:

 
Foto saya
Pemuda Kelantan, Control System Engineer di sebuah Syarikat Minyak dan Gas. seorang musafir mencari bekalan amal untuk meraih Husnul Khatimah, kerana pengakhiran yang baik akan mendapat sesuatu yang baik di sana..hidup untuk mencari keredhaan Allah s.w.t "Tidak aku jadikan jin dan manusia itu melainkan hanyalah untuk beribadah kepadaKu"-51:56

Pengikut

Popular Posts